|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har vært på High Chaparall?Er dette noe som noen på 8, 12 og 14? Og foreldrene?
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?Det var en park for barna det ikke var noe offer å dra i for å si det sånn.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?Var der da jeg var barn ( er nå i midten 40-årene) og husker det som verdens teiteste og dustete ting og ferie. Mulig det er/ var morsommere for gutter. Jeg syntes det var tragisk da og tenker ikke ta med mine unger dit.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?
Alle mine tre var i Lucky Luke-kostyme med kruttlapp-pistoler. Det passet like bra for alle tre. Jeg følte meg litt som Ma Baker der jeg satt og ladet om.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?Lurer på om ungene var der med faren for noen år siden, da de var 11-12-13 (litt usikker på nøyaktig når det var). De syntes det var helt greit, både gutten og jenta. Ikke noe de har snakket om i ettertid, men artig nok der og da.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Jeg er nok på alder med deg, og var i Legoland da jeg var 15. Det er det kjedeligste jeg har opplevd på ferie; jeg var ikke interessert i legoen, og for stor (alder og/eller vekt) for nesten alt man kunne gjøre. Det betyr jo ikke at det ville vært like tragisk for ungene mine. De er annerledes enn meg, og Legoland har forandret seg enormt siden 80-tallet. Vil tro at enhver sånn park som har overlevd så lenge må ha utviklet konseptet.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?Sånn, da kan jeg skrive litt mer.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Hvis du hinter til meg så synes ikke jeg og de andre jentene som var der ( 4 stk) det var gøy ihvertfall.
![]() |
#13 |
superbruker
|
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?Der tror det kommer mer ann på personen enn kjønn altså. Jeg husker i hvert fall at vi var der et par ganger når jeg var barn. Jeg syns det gøy. Har ikke vært der med ungene da.
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Noen som har vært på High Chaparall?Mini på 4 syntes det var stas, han fikk rifle med kruttlapper og cowboyhatt! Frøkna på 7 - helt greit.
![]() |
|
|