|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Den nybakte tenåringen er i tvil om han skal bruke bursdagspenger på en Apple watch. Vi er fortsatt usikre på behov/ bruksområde.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Jeg synes den er for dyr. Men jeg liker den veldig godt. Det jeg særlig liker med den er at den er koblet med telefonen og det jeg vil av apper, så den
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Kan den tlf ligge hjemme mens du trener? Ja, ser funksjonene, men han he jo tlf med seg, liksom... føler det blir unødvendig. Men hører du er fornøyd altså.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Klokken virker ikke som telefon uten telefonen, altså, men den kan spille musikk og fungere som treningsarmbånd uten telefonen i nærheten. Men primært er den jo en slags utvidelse av (eller fjernkontroll til) iphonen.
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Ja, akkurat. Takk. Fortsatt litt usikker. Ser den han mange funksjoner, men usikker på det reelle behovet fortsatt. Men pengene brenner i «lomma».
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?
Denne funksjonen alene fikk meg nesten til å kjøpe en Apple Watch.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Viss eg var usikker ville eg ikkje kjøpt. Det er mykje pengar på noko ein ikkje er sikker på om ein verkeleg ønsker seg. Ville heller spart pengane, og ev. kjøpt delmål seinare om eg bestemte meg for at eg verkeleg ville.
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Jeg syns også den er dyr, så jeg kjøpte den ikke da jeg vurderte, men så fikk jeg den i bursdagsgave og jeg elsker den!
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Fordi Apple treng eit etternavn.
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Jeg liker den, men er lei av å måtte lade den hver dag. Har AW2 nå; den er hakket bedre enn eneren. Mulig tredje generasjon er bedre.
![]() |
![]() |
#12 |
♡
|
![]() Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?Jeg elsker at jeg ikke er på telefonen hele tiden.
![]() |
|
|