|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Anbefal oss et nettbrett for barnVi har et nettbrett som nå ligger på hytta. Meningen har vært at minsten kan se barnetv der en gang i blant, men nå er den så treg og lader ikke skikkelig så vi har stort sett gitt den opp. Mobilen blir litt smått å se på og det hender vi vil ha vår samtidig som hun ser og da blir det bråk...
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnI pad er enkelt og greit, og de har mange gode støtsikre covere som sikrer dem fra støt og gale unger.
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barn
Knøttet har hatt iPad mini (arvet fra Junior) siden hun var 2. Med støtsikkert cover har den klart seg gjennom to unger som er usedvanlig vimsete.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnIpad med godt cover ja. Det bruker vi på jobb også da de har mye apper som er gode for språkutvikling som er gøye. Bruker en dem statped sine tegn til tale bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnHer har vi bare hatt iPad, og begge gutta har fått gjennom skolen. Skole-iPadene har veldig fine deksler som tåler mye. Og det finnes enda bedre og støtsikre deksler enn de har. Gutta har hatt iPad siden tidenes morgen, og det er vel egentlig bare jeg som har klart å knuse glasset på jobb-iPaden min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnMan MÅ ikke ha så mye. Mine barn har de minste og det fungerer fint. Hender de må slette episoder før de legger inn nye. Eller velge vekk spill når de har installert alt for mange. Men har stort sett ikke blitt et problem før ipaden er 2-3år gammel. Begge er nå på ipad nr 2. Ene knuste sin etter 3år. Hadde ikke ekstra godt deksel på. Andre gikk ut på dato etter 6år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnNå er vel 128 GB det minste på ipadene og det bør holde i massevis (jeg klarte meg fint med 64). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnVåre barn har Lenovo, rimeligere enn iPad og veldig brukervennlige. Muligens litt lite lagring, men så laster de ned mye ræl også da. Vi har et hardt cover som dekker sidene og baksiden, og da tåler de en del støyter (minste er ganske uvøren innimellom).
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnJeg anbefaler iPad med denne typen cover:
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnDu kan ha ganske mange serier og filmer på 128gig. Mine barn laster ned mye på sine når vi er ute og reiser, de er ikke litt fulle engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnVåre unger har også lenovo og de er veld egentlig nøyaktig like lett å bruke som ipaden vi hadde før. zenpaden til mannen er også like grei synes jeg
![]() |
#16 |
trenger lading
|
![]() Sv: Anbefal oss et nettbrett for barnPower hadde tilbud på ipad, så da hwr jeg kjøpt. Ikke åpnet den enda siden jeg er bortreist i helga. Kjøpte et cover han i butikken anbefalte. Den lignet ikke på den Niobe viste, men hi får se. Ble overtalt til slik "idiotforsikring "... Så vi får se når vi har prøvd den.
![]() |
|
|