|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
koko
|
![]() Sukkerfri mojitoMojitoplanten min vokser og vokser, og skal jeg få tatt unna av bladene må det drikkes såpass mye at både sukker og alkohol bør være fraværende fra mojitoen. Er det sukrin som er tingen å bruke da, eller annen søtning? Tips mottas med stor glede, isbiter og sugerør.
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkerfri mojitoDenne kan sikkert fungere ; https://www.tights.no/butikk/sukrin-...hoC1wwQAvD_BwE |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkerfri mojitoVille brukt sukrin gold, den har en varm smak.
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Sukkerfri mojito
Del oppskrift og fortell hvordan den ble, da — jeg har mengder av mynte i kjøkkenhagen!
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sukkerfri mojitoMan kan også lage myntesaus, godt til lam, eller koke poteter med mynte i vannet.
![]() |
#10 |
koko
|
![]() Sv: Sukkerfri mojito
Jeg skal lage myntegele, men det skjer uanvhengig av mojitodrikking. (Uten sukker og alkohol i ukene, med sukker og alkohol til fest.)
![]() |
|
|