|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Tre-retters meny til 13-åringerJeg har tenkt å lage en liten avslutningsfest for klassen til poden, og tenkte de skulle få en litt "finere" middag. Kan dere foreslå forrett, hovedrett og dessert til ti 13-åringer? Det blir i hovedsak jeg som lager maten, så ha miskunn.
Sist redigert av Niobe : 06-06-18 kl 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tre-retters meny til 13-åringerVi hadde 3-retters i bursdagen til 10-åringen. Vi hadde ferske vårruller med scampi til forrett, kyllingspyd, kjøttboller og Salma med ris til hovedrett, sjokoladefondant til dessert. Vi hadde litt variasjon til hovedrett, for man vet aldri hva barn spiser
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tre-retters meny til 13-åringerJeg glemte å nevne at vi har en med cøliaki å ta hensyn til. Jeg har tenkt på sjokolademousse til dessert, men det er jo ikke noe vanskelig å lage sjokoladefondant glutenfritt.
![]() |
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Tre-retters meny til 13-åringerForrett: melon og spekeskinke
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tre-retters meny til 13-åringerLasagne kan fungere, lag en porsjonsform glutenfri. Forrett og dessertforslaget før meg var knall. Lag gjerne pavlovaen i skåler, så kan du ha pikekyss eller En knust bunn. Popping candy har de i alle fall på TGR eller hva det heter nå.
![]() |
|
|