|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kari Jaquesson og SyriaKari Jaquesson er ikke ei jeg har fulgt særlig med på, men har selvsagt fått med meg at hun er TV-treningsdame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kari Jaquesson og SyriaHun har vært helt ute å kjøre lenge. Det som er trist er at hun får holde foredrag helt uten at noen sier henne i mot. Hun burde møtes med motstand og fornuft, ikke klapp på skulderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kari Jaquesson og SyriaHun mistet meg da hun i sin tid fjollet i vei om kropp, kosthold og "riktige" vaner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kari Jaquesson og SyriaJoda, dette har hun hold på med en stund. Klin kokos. Hun og Steigan er kokovenstre, med mye til felles ytterste høyre.
Sist redigert av Tallulah : 14-06-18 kl 04:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Kari Jaquesson og SyriaDette er jo bare trist. Jeg var klar over at hun var koko, men dette tar jo kaka. Bagatellisering av en så forferdelig krig, og konspirasjonsteorier rundt hjelpearbeider.
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Kari Jaquesson og SyriaJeg så det møtet og lurte på hvorfor man skulle ville høre på henne om det temaet. Synd det ble satt opp et sted det ofte er mye bra program.
![]() |
|
|