|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Redigere film - hjelp!Jeg har to cd'er som inneholder min bestemors gamle super8-filmer. I forbindelse med en familiegreie i sommer, har jeg tenkt å redigere filmene - sette dem i kronologisk rekkefølge og legge på lyd og noen effekter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Redigere film - hjelp!Er det ingen på hele kloke FP som kan hjelpe meg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redigere film - hjelp!Hvordan har det gått, Pøblis? Jeg har ikke peiling på dette, men kan kanskje sette igang andre ... Får du i det hele tatt sett på CD-ene? Er det et format som en PC klarer å lese?
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Redigere film - hjelp!Ja, macen min - eller egentlig den eksterne DVD-spilleren klarer fint å vise filmene. Men jeg har ikke finnet ut hvordan jeg skal gjøre filene lesbare for iTunes enda. Gyver på igjen i kveld.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Redigere film - hjelp!Hvilken format er filmene i? Altså på CD-en? Får du kopiert over på Mac fra CD først, kanskje det kan hjelpe? For får du det til kan du i prinsippet bruke nesten hva som helst til å konvertere til noe iMovie kan lese. Jeg har diverse freeware til slikt, men vanskelig å gi råd når jeg ikke vet hvilket format filmene er på originalt.
![]() |
|
|