|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Jeg liker mine Merlot champagneglass og hvitvinsglass fra Orrefors. Begge egner seg godt til sprudlevin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Disse her koster ikke skjorta. https://www.tilbords.no/glass/champagneglass/1006792/
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Jeg har Hadeland sine med knusegaranti.
![]() |
#5 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?
Slår også et slag for de Frukt viser til, gode å drikke av og fin pris, og knusegaranti.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Melkeglass. For den avslappa følelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Flute-glass er vel det «riktige». Jeg foretrekker coupe-glassene, bare fordi det er mer dekadent. Også må man drikke fort, så ikke boblene forsvinner.
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Hele, absolutt HELE poenget med bobler i vide glass er at boblene heldigvis forsinner. Jeg vurderer å skaffe meg sjampagnevisp for å ta med i slike settinger hvor bobler "må" konsumeres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Til hytta kjøpte eg 12 av dei coupe-glasa frå Hadeland som Nextlife linkar til og diggar dei
![]() |
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Champagne eller hvitvinsglass som vist over. Vi har noen enkle hvitvinsglass fra Ridel som vi bruker til alt hvitt. Ridel har fin glassguide på nett og på app. Helt ned på druesortene. Noe er til proffmarkedet og noe til husholdninger med grei pris. Vi har hatt våre i 15 år.
![]() |
#12 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Jeg synes Happy fra Magnor er utrolig fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Disse bruker vi også, funker knall og brukes jevnt og trutt :bobleglad:
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?+1 for Hadeland Odyssé. Tulipanformede glass er best, synes jeg.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilke glass drikker man prosecco av?Vi har champagneglassene fra Orrefors som Shun linker til, og jeg er veldig glad i dem.
![]() |
|
|