|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Isfri innkjørsel, varmekabler??Varme under brostein, noen som har peiling på sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Det fungerer ihvertfall bra i en av gatene i Stavanger.
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Kjenner flere som har. De har gjerne kabel i hjulsporene som de slår på ved behov. Strømregningene vil nok bli ganske høye hvis dere legger kabel på 50 kvadratmeter.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Snakket med en kjenning som driver elektrikerfirma, og han anbefalte det ikke. Så vi slår det nok fra oss, ser det ut som. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Det kunne jeg godt tenkt meg. Skal skaffe det når jeg også får råd til stor garasje med sånn ryggefri snurreskive som bilen står på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Charlie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Jeg. Må legge til at de jeg kjenner gjerne har bratt innkjørsel.
![]() |
#9 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Vi har bratt innkjørsel og varmekabler. Det fulgte med huset da vi kjøpte for to år siden, så vi har ikke brukt dem. Ser for meg en hinsides strømregning!
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??Helt ærlig så syns jeg det er en nesten umoralsk bruk av energi.
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Isfri innkjørsel, varmekabler??
Jeg er enig. Vi parkerer i veien i stedet for å kjøre ned til huset i vinterhalvåret. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt har tenkt tanken, er fordi jeg har foreldre som begynner å dra på årene og som ikke er like stødige på beina lenger, så det ville eventuelt ha vært aktuelt å bruke når de skulle på besøk. Også har jeg tenkt på det i forhold til hvis-så-fremt-i-fall behov for rullestol eller rullator i en fjern fremtid. Men jeg har vel landet på at i slike tilfeller må vi nok heller selge huset. Det er jo heller ikke så rullestolvennlig akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|