|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Men altså, Per Sandberg-saken??I tillegg til å være pikant så det holder, så har jeg noen spørsmål som jeg virkelig gjerne skulle hatt svar på:
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Og til glede for nye lesere:
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Denne saken er så underlig, og Sandberg er gaven som gir og gir. Men altså: hvorfor må han ikke gå? Fordi han er mann?? Er han så viktig for Frp (ja), men for Høyre?
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Jeg har så mange spørsmål i denne saken at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Impulstur? Sikkerhetsklarere seg selv? Bo hos familie hun rømte fra?
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
Oh, yes, nesten vanskelig å se fella for bare honning.
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Det er absolutt noe som skurrer her med Leknes, og PST har jo også startet etterforskning av henne: https://www.nrk.no/norge/pst-har-sta...nes-1.14159925 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Ingen skal få meg til å tro at iranske myndigheter lot Sandberg og Letnes, et ugift par der den kvinnelige halvdelen ikke følger påkledningslovene, valse hånd i hånd på kjærlighetsferie i «ferieparadiset», fordi de er så runde i kantene og fleksible. Og at Sandberg selv tror det, det viser vel bare hvilket hode han tenker med for tiden.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Jeg har ikke greid å følge med her, for det er så mye vas og ting jeg ikke trodde var mulig at jeg helt mister oversikten, haha.
![]() |
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??... og så søkte hun på jobb som hans tolk eller assistent to år tidligere! Dette er som tatt rett ut av en Donald-historie. Mister Dumrik og Frøken Spi Onia på tur. Jeppjepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??...Og det visste han ikke om! Ei heller at hun opprettet fiskeriselskap. Hva snakker de om egentlig...?
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Donald møter Le Bureau.
![]() |
#18 |
fri
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Egentlig så trenger en jo ikke lage satire på denne saken, for den er jo utrolig nok i seg selv, men synes denne saken var ubetalelig: https://eavisa.com/2018/08/10/siste-...-frp-og-islam/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Jeg er halvveis inne i første sesong av Le Bureau. Og synes jeg ser at hun får oppdraget «få denne ekstremt innvandrerfiendtlige, gifte mannen til å ta deg med på tur til Iran slik at vi kan avlytte kommunikasjonen i den norske regjeringen». Det høres omtrentlig håpløst ut, ikke sant? Og så klarer hun det allikevel!
![]() |
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
Nå vet jo ikke jeg, men jeg lurer på om ikke sånne forhold er innledet og basert på helt andre ting enn «den gode samtalen»...
![]() |
![]() |
|
|