|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Plante på bad uten vinduSå lenge de får lys fra taket burde det gå. Prøv sånne som tåler alt; grønnrenner, pengetre eller zamioculca. Sånn der hipp vindusblad kan og klare seg, men den får bare hippe hullete blader hvis den får nok lys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Plante på bad uten vinduSmaragdblad kanskje. Den er hardfør og skal ikke ha direkte sol.
![]() |
#4 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Plante på bad uten vinduDe vil jo få lys fra taket deler av dagen. Takk for tips, jeg noterer og stikker innom Plantasjen en dag.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plante på bad uten vinduJeg har vindu på badet og spotter i taket som alltid er påskrudd, men ingen planter liker seg der uansett... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plante på bad uten vinduPlæstikblomst er jo også en mulighet om det ikke går med en levende plante. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Plante på bad uten vindu
Det er litt det jeg frykter altså, men jeg blir nok å prøve noen som "tåler alt".
Jeg prøver egentlig å begrense plast.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Plante på bad uten vinduJeg har gummifiken på badet, der har den stått et drøyt år og trives fortsatt selv om damen i blomsterbutikken sa at ingen planter klarer seg uten naturlig lys.
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Plante på bad uten vinduEg lagra denne på Pinterest i går: https://www.mydomaine.co.uk/low-ligh...plants/slide16
![]() |
![]() |
|
|