|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kan være galt med lysene på badet?På badet har jeg i taket en lampe med 3 stk spotpærer, (ille sånne spotter i taket altså, men mener de hwter spotpærer) halogen. Over speilet er det to små pærer. Jeg skiftet en eller to av spotpærene for kort tid siden. I dag virker det som alle pærene har gått, men det som er at alle,både de i taket og de over speilet, yser svakt. Da tenker jeg at det ikke er en gåen pære som er problemet, da ville den ene bare vært mørk. (Som halvparten av spotpærene leiligheten var da jeg tok over, og det er mange av de her). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?Det er kanskje en transformator som fordeler strøm til lampene, som er i ferd med å ryke?
![]() |
#3 |
En anelse distre
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?
Jeg glemte å si at jeg ikke vil ha svar som koster myyyye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?Hos oss var det inni skapet - men det gjaldt både lampene i taket og på speilet samtidig? Da høres det ut som noen annet.
![]() |
#5 |
En anelse distre
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?Jeg skjønner egentlig mindre og mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?Høres ut som en jobb for elektriker. Må da være noe med spenningen i huset?
![]() |
#7 |
En anelse distre
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?Æsj!!! Slikt tull gidder jeg jo ikke. Har jo akkurat tatt over her jo! Hrmf! Noen sjangse for at om det viser seg å være det At jeg kan klage til forrige eier? Det er forøvrig kun på badet det er slik. Fungerer som det skal ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En anelse distre
![]() Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?Finner også info om ting som kan være feil om den aktuelle kampen blinker. Det gjorde den ikke. Den lyste konstant. Det står det ikke noe om i heftet jeg har. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|