|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Endringer i regjeringen ...Solvik-Olsen og Søviknes går av (personlige, ikke skandalerelaterte grunner vel å merke).
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Synd med Solvik-Olsen, han tror jeg har vært ganske flink, på et område med store behov.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Jeg har en liten fornemmelse av at Solvik-Olsen har fått nok og er lei av å assosieres med resten av den noe sirkuspregede FrP-gjengen. Han virker jo forholdsvis oppegående og "normal" (dette baserer jeg bl.a. på at mannen min var i militæret sammen med ham i 1993
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Er det regel i FrP om at alle må ha opptrådt uvanlig usømmelig for å komme i regjering? (ja, jeg vet jeg er usaklig, men like fullt meget påfallende)
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...For min bransje er det en katastrofe med hvilken som helst annen FrPer en Solvik-Olsen. Jeg mistenker ham for å være med i feil parti egentlig og blir ikke forbauset om han i løpet av USA-året melder seg ut og inn i noe mer fornuftig parti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Jeg var i utgangspunktet skeptisk til Solvik-Olsen (trolig fordi jeg tenkte at en frp’er som samferdselsminister kommer til å rive alle bomringer og rasere kollektivtrafikken), men etter å sett ham i aksjon, så innser jeg st jeg tok feil. Jeg håper han melder overgang til Høyre, og at vi ser ham igjen som toppolitiker om kort tid.
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...FrP er et parti med stor troverdighet på samferdsel, og jeg forstår på en måte at man velger det partiet om det er det man brenner for (og man har en godt utviklet evne til å lukke øynene for mye annet rart og fælt).
![]() |
#14 |
Øyboer
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Bare han holder seg langt unna ordførerposten.. Eller sånn egentlig er det verre at han kommer i fylkestinget for da påvirke det meg mer siden jeg faktisk ikke bor i Os kommune lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Lurer på hvorfor Søviknes trakk seg fra rikspolitikken etter endelig innpass igjen? Tilbake i Hordaland, leser jeg. But still.
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Han har jo sagt hele tiden at kona har støttet han hele veien så nå er det hans tur å støtte henne.
![]() |
#17 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Fordi det ble for tøft med voldtektsaken kom opp igjen hørte jeg på radioen igår.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Den etterforskes på nytt nå, gjør den ikke?
![]() |
#19 |
Semiaktiv
![]() Sv: Endringer i regjeringen ...Vennlig og jovial tror jeg helt sikkert Sandberg er også. Dessverre er ikke det alt som kreves for å være en god politiker. Dømmekraft hjelper ja, som i å droppe å skalle ned innvandrere, ta med regjeringens telefon på hemmelige ferier til høyrisikoland og kjøpe sex på utenlandstur. Slike ting.
![]() |
|
|