|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Hjelp meg å tenke litt her
Isabel/Izzi Creo Sist redigert av IzziCreo : 31-08-18 kl 21:31. Årsak: Endret beløp på tilvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Vil de skjære ut hull til koketopp i benkeplaten for dere hvis dere trekker ut hvitevarer? Oppvaskmaskin er ikke vanskelig å montere, og stekeovn er kjempelett. Ventilator og kjøleskap har jeg ikke prøvd meg på, men tipper det går greit hvis man er litt hendt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Nei, det er det jeg mines han sa de ikke kom til å gjøre, men vi kunne forhøre oss med de.
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Det er jo litt rart at dere ikke kan velge fritt fra HTH sitt sortiment hvis det er de som står for kjøkkenet, er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Vi ergrer oss grønne over dårlige hvitevarer hjemme, vi kjøpte for sent til å velge.
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Jeg ville byttet ut, uten tvil. Jeg har endelig fått ny oppvaskmaskin på hytta, etter ni år med en jeg overhodet ikke var fornøyd med. Ovnen er grei, koketoppen er ikke induksjon, og det irriterer skikkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Jeg hadde kjøpt den store pakken, men ikke giddet å ta ut kjøkkenet. Hvis dere da må koordinere alt, er det mye mer stress, og ingen som eier ansvaret. Hvis da plutselig rørleggeren ikke kommer i tide og elektrikeren derfor må snu, så sitter kostnadene på dere. Stress.
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Siden dette er hytte, kan man kanskje ha andre krav til kjøleskap enn hjemme? Du sier at det ikke er langt til dagligvarebutikken, men man trenger ikke dra dit annenhver dag med kombiskap. Vi er 5, og kombiskap i feriehjemmet vårt fungerte godt de 5 ukene vi var der i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Takk for tips og råd, folkens
![]() |
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Hytte og tilvalg: Ta ut hvitevarer eller ikke?Og så lurer jeg på om jeg skal kunne få sneket inn et annet armatur på kjøkkenet... Og badet. Det kan da ikke være stor forskjellen for en rørlegger å montere opp det ene eller andre så sant det er et greps batteri?
![]() |
![]() |
|
|