Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ok - jeg er offisielt verdens dårligste husmor (om panikkrydding)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-07, 22:25   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Ok - jeg er offisielt verdens dårligste husmor (om panikkrydding)

For de som kjenner oss er det ingen stor hemmelighet at det er mannen i huset som er flinkest til å holde det ryddig rundt seg. Jeg vimser mer rundt, flytter rot fra ett rom til et annet, og er sjeleglad for at man i dag har alternativer til hjemmetilværelsen.

Forleden dag kjøpte jeg to skolebrød som jeg tenkte vi kunne kose oss med da ungene var i seng. Disse ble lagt på benken ved siden av brødboksen. Men av diverse grunner måtte jeg shine litt i huset innen en meget kort tidsfrist, og faktisk var jeg ganske stolt over meg selv etter et effektivt kvarter.

Vel. Noen timer gikk, ungene sovnet etter hvert, og jeg satte på tevann. Men hvor i all verden hadde det blitt av skolebrødene? Kjøkkenskap og skuffer ble endevendt flere ganger, og etter hvert ble også vaskerom, stue og kontor inspisert. Jeg prøvde å tenke tilbake på alle steder jeg var innom i løpet av ryddestunden, og faktisk fant jeg igjen baksten. Skolebrødene lå - sammen med dagens post - i en koffert på soverommet.

Noen verre?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.