|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Ja, altså, jeg hadde nok hevet et øyebryn om jeg så denne problemstillingen presentert av andre, men det ER et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Fungerer det ikke med boxer?
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:
Botox hjelper mot alt.
![]() |
#5 |
Klar
|
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Vil ikke botox motvirke effekten av alle squats'ene jeg har tatt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Textrovert
|
Noen av oss kan trene squats og styrke til the cows come home uten at det påvirker hengeditt og -datt i det hele tatt. Så det har ikke noe med å ville eller ikke ville å gjøre.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Pushup- truser kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Bruker boxere fra Kappahl. Brukt i årevis. (og sokker fra Lindex, fordi de har str påtrykt inni sokken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Du blir kvitt rynkene ihvertfall.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Har ikke prøvd slike selv, men du kan kikke på disse feks: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Jeg har stor rumpe som både er brei og henger, og problemet med pushup truser og alle andre truser, er at de ikke dekker hele stumpen. Så da blir kun deler av rumpa "pusha up", og man får et særdeles udelikat skille midt på. Jeg tyr til truser som ikke har søm overhodet. Slik som denne:https://cubus.com/no/p/undertoy/trus...e/7168341_F990 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Sånne halvboksere. Aner ikke hva det heter, men de har ikke like lange bein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Jeg har samme problem, løser det med ikke-tettsittende kjoler og skjørt.
![]() |
![]() |
#15 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Jeg bruker sømløse hipstere fra H&M. Finnes i ulike varianter og farger. De gir på ingen måte bakenden noe løft, men det blir i alle fall ingen trusekant som synes gjennom klærne.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Hva med en sånn ikke altfor hold-in truse? Som disse?
![]() |
#18 |
Klar
|
De må i såfall kunne ta med seg valken i overgangen mellom rumpe og lår, og aller helst klare å løfte herligheten opp til noe som ser ut som EN rumpe. Og uten å klemme på magen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:Jeg liker Victoria secret. Ikke alle modellene da. Jeg tror jeg pleier å kjøpe de som heter bikini, og de som heter hiphugger. Bikini blir alltid bra, den andre må man være litt obs på, der varierer mengden med rumpestoff mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:https://www.fashiola.no/kari-traa-el...-26883520.html |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|