|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Plassering i FolketeateretVille dere valgt forholdsvis langt bak i øvre orkester (rad 15 eller 16) eller 4. rad balkong for Operafantomet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Plassering i FolketeateretVar der i helgen. Tror jeg satt på øvre orkester, rad 14 og plass ca 30. Helt perfekt med tanke på overblikk, riktig vinkel til innsyn på scenen og hvordan lyden bar. Jeg satt en del nærmere scenen på forestiling i fjor, og vi valgte disse plassene nå for å få bedre overblikk, og en bedre opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Plassering i FolketeateretOrkester. Med unntak av første rad er det sjukt trangt for beina på balkongrekkene på Folketeateret.
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Plassering i FolketeateretBalkong rad 7 har aller best plass til beina, og lyden blir bedre og bedre jo høyere opp du sitter.
![]() |
#5 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plassering i FolketeateretJeg velger helst balkong, jeg syns det er så flatt nede. Vi er der med barn, da
![]() |
#6 |
Nå da?
|
![]() Sv: Plassering i Folketeateret4. rad balkong ville jeg valgt. Det er mye som skjer på den forestillingen, fint med overblikk.
![]() |
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Plassering i FolketeateretHenger her, vi skal og se den.
![]() |
#8 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Plassering i FolketeateretTakk for mange råd, selv om dere ikke var enige |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|