|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg tenker fremst på smykker du bruker ofte. Jeg tenker både på hvordan de henger/ligger, på hvilket rom det er og på/i hvilken møbel de oppbevares. Sist redigert av Pelen : 12-10-18 kl 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan opp evarer du smykkene dine?Jeg har to smykketrær fra Menu som står i vindusposten på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvordan opp evarer du smykkene dine?Jeg har et smykketrelignense sak, men jeg har ikke noen bra plass til den hjemme, så jeg tror st jeg skal ta den med til hytten. Den får ikke plass på benken på baderommet hjemme under overskapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg bruker omtrent aldri smykker så de ligger i bokser i en skuff.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har et smykketre som står oppå den kassa bak do. Det meste ligger i skålen til treet, tror faktisk det bare er en dusjhette som henger på greinene.
![]() |
#8 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har et smykkeskrin jeg fikk da jeg var 5 år (altså 40 år gammelt
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har en boks med mange rom, fra Clas Ohlson eller Maxbo. Står i hjørneskspet på badet. Så ikke synlig, men tilgjengelig. Funker, og mindre rot og støv enn å ha mye fremme.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Vi har håndkletørker på badet, men manglet plass til et ekstra håndkle, så jeg kjøpte en trepakning med knagger fra Ikea. Det var akkurat nok til et badehåndkle, et håndhåndkle og en knagg til smykkene jeg bruker mest. Det er snakk om fire-fem smykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?De jeg bruker mest ligger i et brilleetui, faktisk. Begynte med det da jeg skulle ha de med på reise en gang, og siden har jeg bare latt de ligge der. Praktisk å bare slenge etuiet i veska hvis jeg skal reise bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har flere smykkeskrin på soverommet. De inneholder sølv og gull, og da type ting som ikke brukes daglig.
![]() |
#15 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har en treeske det har vært Nespressokapsler i. Det er ikke lov (hos meg) å ha flere smykker enn at det er et rom til hvert smykke/par med øredobber i hvert hull.
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?På meg.
![]() |
#17 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg er egentlig ikke en smykker uker, men har noen smykker og de ligger i et smykkeskrin i vinduskarmen på badet.
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har ingen dyre smykker, med få unntak. Har et konsollbord i gangen i 2. Etg det det er skrin, stativ og en hylle med glass over. Slik har jeg oversikt.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Det ligger i små hauger i vinduskarmen på soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Har et stort smykkeskrin på walkinet mitt. Det står på en litt lav hylle, alltid åpent, og der har jeg alle smykkene jeg har. Gir meg god oversikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|