|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fabel vs. Storytel?Personlig er jeg ikke så glad i lydbøker, men mann og barn er absolutt det, og mannen går knapt tur med hunden uten å høre på noe samtidig. Men han sliter litt med å finne interessante bøker på Storytel når han ikke vil høre krim? Er han bare dårlig til å lete, eller kan det tenkes at Fabel er bedre?
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?Det kan jeg tro han på. Jeg har Storytel og skyr krim. Det blir mye damelitteratur. Men det finnes mye annet også. Sjekk ut Bøker lest i 2018 tråden. Nestb alle bøkene jeg har det er fra Storytel. Jeg har tilgang på NLB også. Så noen er derfra.
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?Jeg avsluttet nettopp Storytel fordi jeg ikke finner noe der lenger. Har hørt litt på de historiske romanene, men damelitteraturen er ikke noe for meg. Lurer på å teste ut Fabel, men tenker først å se om jeg klarer meg med kun podcast.
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?Da jeg forsøkte å søke litt i romankategorien på Storytel, var det veldig mye i kategorien "popcornlitteratur", dvs. lettleste bestselgere, og mest "dameromaner", og jeg mistenker at det ikke er førstevalget til mannen min.
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?Han må lese hele. Ikke bare 1968. Da virker den jo meningsløs.
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?Eg har hatt aktivt abonnement på ein av dei to i fleire år. Eg pleier å pause det eine og aktivere det andre, når eg begynner å gå tom for nye lydbøker. Så det blir nokre månadar her og nokre månadar der. Det synest eg fungerer fint for min del.
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?Har hatt Storytel i mange år. Må muligens snart gå over til Fabel. Har hørt det meste føler jeg. Men jeg liker krim da.
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Fabel vs. Storytel?
Nei. Fabel er kun norske bøker frå Gyldendal, Aschehoug og Lydbokforlaget, fordi dei ikkje har komme til ein samarbeidsavtale med Storytel.
![]() |
![]() |
|
|