|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Note- og musikkurs for voksneSom korpsmamma ser jeg at det er et ikke ubetydelig handikap at jeg ikke kan noe. Jeg er korpskontakt og kan ikke hjelpe ungene ved feks å peke noter mens de spiller. Jeg googlet det og fant et perfekt kurs som het notekurs for voksne. Nettbasert. Men det ser ikke ut til å eksistere. Det må være nettbasert, evt en bok eller noe. Og helt grunnleggende.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Note og musikk kurs for voksneKanskje en app? Jeg fant denne når jeg googlet https://itunes.apple.com/us/app/musi...514363426?mt=8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Note- og musikkurs for voksneOg der innser jeg at ungene mine overhodet ikke kan noe om noter!
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Note og musikk kurs for voksne
Den forutsetter at man har relativt grei kontroll på skalaen. Det har ikke jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Note- og musikkurs for voksneJeg må nok si at jeg syns det er lettest å lære noter dersom man samtidig lærer et instrument. Ser at yngste min i løpet av bare noen måneder denne høsten med piano begynner å få nokså god oversikt over notene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Note- og musikkurs for voksneHos oss arrangerte dirigenten kurs for foreldrene (og andre som måtte være interesserte). Det blir jo ikke nettbasert, men om ikke annet har kanskje dirigenten tips til hvor du kan lete?
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Note- og musikkurs for voksne
![]() |
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Note- og musikkurs for voksneFineste tråden.
![]() |
![]() |
#10 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Note- og musikkurs for voksneDette er så flott., blir helt rørt!
![]() |
Emneord |
hjelpeløs, taktløs, tonedøv, utengehør, voksenopplæring |
|
|