|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Badehåndklær til barnJeg skal kjøpe julegaver til jenter på 6, som, i følge sine foreldre, ønsker seg badehåndklær og andre badeting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badehåndklær til barnEr det et alternativ å gi dem håndkler med eget navn? Det fikk mine da de var på den alderen, i julegave fra oldemora, og det var veldig stas. https://www.nameon.no/handkler/handkler-med-navn Praktisk også, når de skal ha med i gymmen/på stranda/på bading etc.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Badehåndklær til barnJeg bruker å kjøpe sånt i bursdagsgaver på den lokale Kid-butikken. Princess og andre som selger gardiner og sengetøy bruker å ha litt forskjellig. Spør gjerne etter barnemotiv, det hender ofte de har noe liggende på lager.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Badehåndklær til barnDu finner på Jysk også, sånne med motiver av lego eller hva det skal være.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Badehåndklær til barn
Selv takk, jeg bestilte akkurat nå gavepakke med toalettveske og badehåndkle i julegave til to barn jeg ikke visste hva jeg skulle gi.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Badehåndklær til barnUngene har flere ganger fått med navn og det er utrolig praktisk. Jeg sende konsekvent med den slags til gym/svømming på skolen, mye lettere å finne igjen riktig når de har rotet det bort.
![]() |
|
|