|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Steamer til klærNoen som har erfaring med denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Steamer til klærJeg kjøpte en mindre versjon, som kan være med på tur, a la denne: https://www.philips.no/c-m-ho/stryki...am-and-go-plus
![]() |
#4 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steamer til klærLurer på om det er denne søsteren min har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Steamer til klær
Enda mindre, det er faktisk denne, ser jeg.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Steamer til klærJeg har en tilsvarende de der håndholdte til Philips, men min er av merket Point. (Selges på Power.)
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Steamer til klærJeg har også en liten, håndholdt fra Phillips som fungerer helt strålende til mitt/vårt bruk (kjoler, skjørt og bluser/skjorter). Til duker (som vi bruker et par ganger i året) og bunadskjortene bruker jeg strykejernet.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Steamer til klær
Jeg har ikke Poluys, men en litt større og den fungerer veldig greit. Plagget henger når den brukes, du flater det ut med hånden og damper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steamer til klærEr en sånn steamer nok til vanlig «skjortestryking» for skjorter som har tørket på henger og ikke er veldig krøllete? Dvs nok til jobbruk? Eller bruker man strykejern først for å få et bra resultat, og steamer er kun for oppfriskning? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Steamer til klærJeg har foreløbig bare brukt den på en bagasjekrøllete silkebluse (ligget i bag i dagevis), og det ble så fint, at! (Nå var det en bluse som ble krøllete så snart jeg brukte den litt, da, men det er ikke damperen sin skyld, tror jeg.
![]() |
|
|