|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Fortell meg om Bichon friséVi har lyst på hund. Jeg har hatt hund tidligere og savner det.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fortell meg om Bichon friséSå spennende |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: Fortell meg om Bichon frisé
Den er syv år gammel.
Ja, den har ikke noe misfarging nå, men har lest at det kan komme med mat/vannkvalitet etc, så vi får følge med.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fortell meg om Bichon friséDet er en veldig fordel for dere at dere kan levere den tilbake om det ikke går pga allergi. Jeg skulle nok hoppe på det om hunden virker grei etter helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bichon friséJeg har en bichon frise tispe på fire år. Nydelig hund! Fornøyd med korte turer men tar gjerne en lenger. Må enten klippes hver fjerde Mnd eller greies hver dsg. Vi klipper vår.
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Fortell meg om Bichon friséJeg har hatt en (uhells)blandingshund, mellompuddel og bichon frise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Fortell meg om Bichon friséOK. Nå så jeg at det var en Bichon, og da skjønte jeg plutselig motviljen din mot navnet.
![]() |
![]() |
#9 |
Smugleser
|
![]() Sv: Fortell meg om Bichon friséJeg er fordomsfull mot rasen, siden den eneste jeg har kjent var en sånn gneldre-bjeffe-hund. Men om Tingeling (!) ikke er det, høres jo dette supert ut!
![]() |
|
|