|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?Jeg skal ha noen damer på vin og planlegging av tur. Tenkte å servere noe enkelt, typ fingermat eller snacks, kake til kaffen eller noe annet lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?Pastasalat? Eller tenker du mer i retning søtt og ikke mat?
![]() |
#4 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?https://www.klikk.no/foreldre/rys-va...ris-is-3654931 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?Potetgull, grønnsaker og/eller saltbakte småpoteter med flere typer dip (f.eks. hummus uten hvitløk, baba ganoush, guacamole eller hjemmelaget salsa), skåler med oliven og cherrytomater, spekemat.
![]() |
#6 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?
Tenker mer som snacks, fingermat eller noe søtt ja. Ikke mat egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?Nachos og salsa.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Gluten- og melkefritt. Hva serverer jeg?Jeg synes det enkleste er å lage noe som naturlig inneholder ting som tåles, fremfor at man lager erstatningsmat. Jeg ville søkt opp veganske glutenfrie oppskrifter, der er det naturlig melkefritt.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 10-12-18 kl 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|