|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Jeg har i alle år laget kalendere på Macens iPhoto. Siden macen er fra urtiden har jeg omhyggelig unngått å oppgradere, for at den ikke skulle knele helt.
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Er du meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Samme her. Jeg endte med FotoKnudsen, men er ikke like fornøyd. Men hvis du velger glanset i stedet for ekstra matt, som jeg gjorde, blir det sikkert litt bedre.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!
Takk! Hørte om den, men ble bekymret for leveringstid, hvordan fungerte det?
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Nå driver jeg og tar back-up (tror jeg, den står bare der og ser rar ut, hele macen.
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!
Jeg bestilte i går kveld, og har fått epost om at leveringstid er før 21. desember. Så da håper jeg det stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Shoot, det blir for sent.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Altså trenger jeg fortsatt tips.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Det er rimelig enkelt med FotoKnudsen, i det minste.
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
Men de holder ikke leveringsgarantien. Du kan returnere produktet å få pengene igjen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Jeg vet ikke om det ligner på Apple-kalender, men jeg har bestilt fra n-foto, og de har alltid vært super-raske. Har ikke lagd i år da, basert på tidligere erfaringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Vi får se om det nytter m installering av nytt system først...
![]() |
#14 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Jeg oppdaget det samme i helgen og har nå laget fotobok og kalender med Mimeo. Bestilte søndag kveld, har fått beskjed om at kalenderne ble sendt i går, fotobøker i dag. Levering til 20.12 stod det, men foreløpig ser det lovende ut hvertfall.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Jeg bruker også fotoknudsen, og det er enkelt og man velger selv oppsett med hvor mange bilder man skal ha per side, og man de har en fin mobilløsning også. Man må bestille innen i morgen for å få varene før julaften sier de. Men det har også skjedd meg at kalenderne til besteforeldrene kom i romjula, tror de trykker i Nederland (!), så da tar det jo litt tid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Nå har jeg lastet ned alt som kan lastes ned, nytt operativsystem og nye Bilder og alt, men det går fanden meg fortsatt ikke på Macen.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Har gitt opp, prøver nå Fotoknudsen og Cewe, men på ingen av dem får jeg tak i iCloud-bildene mine?
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!I feel your pain.
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!Mimeo kan gå og ta seg en diger lussekattbolle.
![]() |
|
|