|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Robotstøvsuger?Jeg fant noen gamle tråder om emnet, men siden det sikkert har kommet litt bedre varianter på markedet de siste årene så starter jeg en ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Robotstøvsuger?
Og det virker! Vi har begge deler og det er mindre pes med den trådløse enn å gjøre klart for at roboten skal få jobbe uforstyrret |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Robotstøvsuger?Trådløs støvsuger er superpraktisk, mye mer behagelig enn en klassisk en.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Robotstøvsuger?
Ja, tviler på om jeg kommer tilmå orke å støvsuge i ett sett, men det blir sikkert mye enklere å ta det verste på 5 min
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Robotstøvsuger?Vi hadde robotstøvsuger. Men stua og kjøkkenet er for «møblert» at det ble særlig effektivt. Mye kattehår også. Så vi solgte vår igjen.
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Robotstøvsuger?Skulle gjerne hatt robotstøvsuger, men tror bikkja går dårlig overens ned en sånn, hvis den skulle gått på dagtid mens vi er borte på jobb og skole. En av dem eller begge to hadde høyst sannsynlig vært død i løpet av dagen...
![]() |
|
|