|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg kan ikke se at dette har blitt diskutert. Sist redigert av annemede : 20-12-18 kl 13:39. Årsak: Viktig presisering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Teaterscenen Black BoxFor å oppklare: det er ikke «teaterscenen Black Box» som har laget stykket.
Sist redigert av Tallulah : 09-09-20 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Teaterscenen Black Box
Ok, så debattinnlegget til Bertheussen er egentlig et innlegg av Rights? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Nei, men det er ikke basert på korrekte opplysninger. Så vidt jeg vet var det en sak på Rights som startet smørja.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg tenker også at det er ganske naivt å tro at man unngår å være en offentlig person når man er partneren til justisministeren. Hun har kanskje ikke valgt noen offentlighet, men han har definitivt valgt det for henne, uavhengig av om han mente det eller ikke.
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Huset til noen i min familie ble filmet og sendt på Dagsrevyen, mens de fortalte masse kritikk (ikke kriminelt) mot en person (i en offentlig stilling) som bodde der. Utrolig ubehagelig, både for personen og de andre i huset. Men lovlig.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Tallulah: Er det ikke korrekt det hun skriver i leserinnlegget sitt, dama til Wara? Jeg har bare lest det for en stund siden, og ikke lest noe annet om teaterstykket. Hvordan kan jeg eller Ts vite hva som er riktig og galt her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Det eneste vi egentlig vet, er at det ikke er brukt bilder av personer i stykket. De som bor der mener at de må ha fått med personer på filmen også, fordi de vet at de var hjemme.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Her er en god oppsummering: https://www.dagbladet.no/kultur/stat...ebatt/70549510
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Ja, jeg har lest flere av dem, og også de som er den andre veien.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)
Ja, det var til ea som etterspurte, ikke som et tilsvar til deg Candy. Siterte ikke, så da ble det litt uklart.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg har ikke sett stykket og syns beskrivelsene spriker sånn at jeg ikke aner om det er innafor etisk.
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg synes ikke det etisk innafor å filme folks hjem uten at de vet det. Helt uavhengig av om de som bor det synes eller ikke. Den følelsen å få vite i ettertid at man er filmet og overvåket? Ikke greit uansett kunstnerisk vinkel, synes jeg. Det er kanskje ikke ulovlig, men det er likevel etisk helt forkastelig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 23-12-18 kl 01:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)https://www.aftenposten.no/meninger/...ald-Stanghelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Han er vel inne på noe, men det er selvsagt altfor grovt å si at et lite teaterstykke nesten ingen så er GRUNNEN her. Men det, og påstandene de kom med (var det i etterkant?), de nesten absurd konspiratoriske om at de skulle avsløre et slags nettverk som ønsker å gjøre Norge mer rasistisk, og spesielt at Wara skal være en del av et slikt, er helt VILLE, og ja, de er farlige.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)(Jeg er forresten nabo her, og dette påvirker, i tillegg til effektene det har på samfunnet og demokratiet vårt, også et helt nabolag, som lever med en helt reell trussel fra en eller flere rablende gale ildspåsettere, i et strøk der husene står tett-i-tett, og en liten brann veldig lett kan bli en storbrann).
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jeg syns det er helt, helt vilt at vi er kommet dit at de lager bilbrann hos en minister. Uansett hvilket parti han tilhører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Det er andre forsøk. I tillegg til mindre hendelser. Jeg har notert bilnummeret til mistenkelige biler i ukesvis. En av datterens klassevenninnen bor vegg i vegg.
![]() |
|
|