|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Ariana Grande - Fra hvilken alder?Jeg har mulighet til å få kjøpt konsertbilletter, men er usikker på om ungen er gammel nok til å ha glede av det. Hun blir 10 og er ikke spesielt opptatt av musikk. Hva tror dere? Er konsert gøy uansett, eller bør hun like musikken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?
Hun syns helt sikkert det er gøy med konsert, men hun kjenner ikke artisten. Tror jeg, ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?Snuppa var på konsert med Ariana Grande både som 10- og 12-åring. Men hun er veldig musikkinteressert og kunne alle tekstene.
![]() |
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?Jeg dro med daværende 10-åring på Justin Bieber konsert. Det ble en ikke særlig kjekk opplevelse for henne, for arrangøren hadde lagt opp arrangementet til å bli en gedigen fyllefest heller enn en konsert med artist(ene) i fokus.
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?Jeg kunne glatt tatt med min 6-åring, men han digger konserter. Har vært på Ariana med eldste da hun var 10-12 år, og veldig flott og fengende show. Man trenger ikke å kunne sangene for å dras med. Uansett så har dere også lang tid på å høre musikken hennes. Super gave! Barna her digger slike opplevelser. Minner!
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig, vi var på konserten sist hun var i Oslo og det var mange jenter på den alderen (og eldre) der. Ingen fyllefest da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tipper det var i Stavanger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?Viktig med sitteplasser, ja
![]() |
![]() |
#15 |
Klar
|
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?Ok, jeg ble overbevist! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
One of These Days
|
Absolutt noen konserter som har fyllefesttendenser, ja. Tviler på at det blir det på Ariana Grande, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Woop! Det blir gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Klar
|
![]() Sv: Ariana Grande - Fra hvilken alder?Kjøpte tribuneplasser, så gamlemor får sitte. Sist redigert av Timar : 21-12-18 kl 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tatt på
|
Det var i Stavanger ja. Det byen her trenger er et par skikkelig fester på lokalet (kan sammenlignes med bygdafester) for hver eneste konsert blir en stor fyllefest.
![]() |
#20 |
|
I know. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|