|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kaffekapsler: Følger man Best Før-dato slavisk?Vi drikker ikke kaffe, og vi har heller ikke peil på kaffe. Vi har en Tassimo maskin som brukes en sjelden gang når gjester ønsker kaffe fremfor te. Men siden det er en stund mellom hver gang, så ser vi at kaffekapslene går ut på dato. Jeg tenker kanskje at de variantene med melk er mer sårbare enn de som kun har sort kaffe? Hvordan gjør dere andre det, hvor det er litt tid mellom hver kaffegjest? Jeg vil jo ikke kaste helt fin kaffe, men jeg aner jo ikke hvordan den skal smake, og gjestene er kanskje litt vel høflige
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kaffekapsler: Følger man Best Før-dato slavisk?Jeg ville trodd at best før ikke betydde ubrukelig etterpå. De mister kanskje litt av smaken, men de blir neppe dårlige.
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kaffekapsler: Følger man Best Før-dato slavisk?De uten melk ville jeg nok ikke bekymret meg så veldig for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Kaffekapsler: Følger man Best Før-dato slavisk?Jeg har noen på jobb som gikk ut i 2014. Funker som gull.
![]() |
|
|