|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Kjøpte meg Polar m600, som ble alt for avansert, alt for stor og alt for raskt tom for strøm. Så jeg solgte den nettopp på FB.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Jeg er utrolig fornøyd med min Fitbit Versa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?
Den er i all hovesak klokka mi, og den er ikke større enn noen av de andre klokkene jeg vanligvis bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Fitbit Versa. Den er ikke stor, synes jeg, selv om jeg har veldig små hender og håndledd. Jeg tar den av om natten og i dusjen, ellers er den alltid på. Liker at jeg kan svømme med den.
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Jeg har den på om natta også, men jeg har alltid hatt på klokke om natta. Jeg synes det å følge med på søvnmønsteret mitt er noe av det mest spennende med hele fitbiten. Jeg har også som nevnt Versa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Polar A370 er mye diskret i designet.
![]() |
#10 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Eldste her fikk Fitbit charge 3 til jul, jeg synes størrelsen på den var veldig fin.
![]() |
#11 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Hva med Garmin Vivomove HR? Den ser ut som en vanlig, analog klokke.
![]() |
#13 |
snur
|
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Jeg har nettopp bestilt meg en Polar A370 nå. Har en M400 men den blir for stor for hånden min og dermed veldig lite brukt. 17-åringen har A360 og er veldig fornøyd med den både til hverdags og trening.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Eg har Garmin Vivofit, og er godt fornøgd med det. Den har ingen kompliserte funksjonar, men viser tid, dato, steg og gir frå seg eit lite «dirr» når den synes eg har sitte i ro for lenge. Kan synkroniserast med ein app for å samle info, sjå søvnmønster ol., men slikt husker ikkje eg. Best: må ikkje ladast, har vanleg batteri som skal vare minst eit år, mitt har snart vart i 3 år.
![]() |
#15 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Jeg har fitbit charge 2, og er fornøyd med både størrelsen og funksjonalitet. Hvis jeg måtte kjøpe ny nå hadde jeg valgt den på nytt, altså nye charge 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Trenger ny klokke m/skritteller. Hvilken?Jeg hadde veldig lyst på Garmin vivofit. Men skjermen var veldig liten til mine dårlige øyne. Endte opp med fitbit charge 3.
![]() |
|
|