![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiralizer
Jeg trodde også jeg ville ha det. Så jeg kjøpte en fra Enklere Liv som ikke er så stor, og som lignet på en jeg ble anbefalt, men den blir jaggu liggende ubrukt, dessverre. Jeg får det bare ikke til og ender med å banne.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: SpiralizerJeg får heller ikke til å bruke min...
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: SpiralizerJeg har en...... liggende i skuffen. Kjøpt med tanke på å lage spagetti av squash. Det så så enkelt ut i bruksanvisningen, genialt enkelt, må bare få kjøpt med en squash, pt har det tatt 3.5 år.
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: SpiralizerVi har en sånn som Fløyel har lagt ut bilde av, og den har blitt brukt flere ganger til å lage «squashpasta». Jeg synes det er godt sammen med vanlig pasta. Fint med litt salt, pepper og olje på.
![]() |
![]() |
#7 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpiralizerJeg har en Lurch spiralizer (ligner på den i linken) stående som jeg godt kan selge til en god pris. Tre forskjellige knivblader medfølger. Lurch er visstnok top notch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: SpiralizerJeg tror jeg hadde brukt min hvis det bare lot seg gjøre å få til noe som minner om spiraler. Og helst uten at ting setter seg fast inni der akkurat som på en blyantspisser når tuppen knekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpiralizerMin lager ordentlige spiraler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: SpiralizerJeg kjøpte en som lignet Shun sin, brukte den en gang og så støvet den ned i skapet. Ga den bort da jeg flyttet.
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: SpiralizerJeg har sånn som Fløyel har. Brukes ca aldri. Det var i overkant pes å lage spiraler nok til fire personer altså. Spaghetti er jo mye lettere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: SpiralizerJeg har brukt min en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|