|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Vi pusser opp og er usikre på om vi skal ha vindu eller ikke på badet. Det blir ikke et veldig stort bad og vinduet gjør at det kan bli litt vanskeligere å innrede.
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg hadde helt klart valgt med vindu. Jeg ønsker mulighet til å ta på sminke i dagslys. Vet at jeg er ekstra glad i dagslys på bad, for jeg ville valgt størst mulig vindu i tillegg.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg har ikke på det badet jeg bruker mest. Savner det ikke egentlig. Fordeler er vel lys og lufting? Jeg tror jeg hadde prioritert funksjonalitet over vindu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Ja, vindu!
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Skulle til å si vindu, men så kom jeg på at jeg har hatt baderom uten vindu mesteparten av livet. Kun et lite vindu det ene stedet jeg bodde i 6 år. Jeg overlever definitivt uten vindu, og om det blir bedre plass og lettere å innrede, hadde jeg nok gått for uten vindu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En som trener
|
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Er ikke så viktig for meg med vindu på badet. Jeg har vindu på mitt og der er jo stort sett persiennene nede alltid og så god ventilasjon at vinduet sjeldent er åpent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg har ikke hatt vindu på badet siden jeg bodde hjemme, det vinduetvar lite. Jeg har ikke noe forhold til eller ønske om vindu på badet. Jeg hadde ikke prioritert det hvis det gjorde det vanskelig å innrede.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg har heller ikke hatt vindu på badet siden jeg flyttet hjemmefra som 19-åringen og har ikke tenkt over at jeg savner det.
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg har stort vindu på badet og hater det. Halvt vindu høyt oppe kunne jeg levd godt med, det hadde virkelig holdt mtp både lys og ventilasjon.
![]() |
#11 |
fri
|
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg hadde et stort normalt vindu på det største badet i gamlehuset, og det var jo greit med dagslyset, men irriterende at jeg alltid måtte ha gardinene nede pga innsyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg vet ikke om jeg er rette å spørre siden jeg drømmer om bad som dette
![]() |
![]() |
#13 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Helt klart vindu. Bruksrom uten vindu er klaustrofobiske, pluss at det er veldig kjekt å kunne lufte ut på et bad.
![]() |
#14 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Vi har vindu på det ene badet vårt nå og jeg synes det er veldig fint å få luftet ut når noen har vært på do.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Vindu, ja. Både for lys og luft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg har klart meg fint uten vindu på badet de siste 24 årene.
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Vi har vindu på begge badene og setter veldig pris på det. Begge stedene vi har bodd tidligere hadde vi ikke det, og selv om det selvsagt var helt ok så er det lysere og mer trivelig med vindu rett og slett. Det gjør noe med et rom å ha tilgang til dagslys/sol og ikke minst kan man lufte. Man klarer seg jo uten, men hvis du kan ha det uten at det går ut over innredningen ville jeg valgt vindu.
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg ville hatt vindu dersom det var mulig uten å ødelegge for mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Ville du prioritert vindu på badet eller ikke?Jeg insisterte på vindu til vårt lille lange smale bad, selv om rørleggeren fnyste. Jeg liker det lille lyset det gir, og mulighet for utlufting.
![]() |
|
|