|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() VG-saken og sånnFulgte ikke ordentlig med den gang da, og det ble vel aldri sagt noe spesifikt heller, men er det en lenke mellom Frithjof Jacobsen-saken i dag og Lisa Tønne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: VG-saken og sånnHæ? Hva er linken mellom de to?
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: VG-saken og sånnLeste et sted han har en relasjon til en profilert ap- politiker. Husker ikke hvor jeg så det.
![]() |
#4 |
fri
|
![]() Sv: VG-saken og sånnDet er jo offentlig nå at han ønsker å innlede et forhold til Stortingsrepresentant Jette Christensen (Ap), og derfor har han sluttet i VG som politisk kommentator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: VG-saken og sånnFor min egen del har jeg ikke hatt så stor interesse av det, men det blir tatt opp i en sammenheng hvor forholdet medier og politikk blir blandet inn, da kan det få en betydning likevel. Derfor lurte jeg på om det kunne være riktig at det var en sammenheng, og om noen på FP hadde historikken. Det blir sagt at det har vært varslet etpar ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: VG-saken og sånn
Uten å gå nærmere inn på saken så har jeg merket meg akkurat det samme. Den gifte mannen får lite pes, den single damen han har innledet et forhold til blir hengt ut på diverse SoMe-plattformer.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: VG-saken og sånnMen hva har Lisa Tønne med denne saken å gjøre?
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Aha. Både gift, utro mann og singel dame bør få pes. Må være leit for alle involverte at det skrives om i media, dog ikke til å unngå.
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: VG-saken og sånnKlart det er kjipt med samlivsbrudd pga utroskap, for de som er direkte involverte. Men det som har offentlighetens interesse her er at det kan virke som om dette har pågått ganske lenge før det ble kjent. Og det er et problem for VG: https://www.aftenposten.no/meninger/...rine-Eilertsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Nei, ikke hvis det er snakk om én mann. Men nå ser det jo ut til å være mer enn én gift mann som hun har hatt intim omgang med på relativt kort tid. Og jeg er så fordomsfull at jeg da begynner å tenke at hun kanskje skulle være litt mer tilbakeholden mot gifte menn?
![]() |
#18 |
fri
|
![]() Sv: VG-saken og sånnMen hvorfor skal en gå utfra at selv om hun tiltrekker seg gifte menn, så er det fordi hun legger seg etter dem? Jeg har vært singel i snart ti år, og jeg har faktisk ikke tall på hvor mange gifte menn som har lagt seg etter meg. Og de flagger ikke akkurat at de er gifte, snarere tvert i mot, så har en etter hvert erfart at en på typiske nettsjekkesteder for single, må spørre folk om de er single... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: VG-saken og sånnMan kan jo like gjerne snu på det - NB! generelt og ikke spesielt i denne saken - og lure på om dette er den første dama mannen er utro med.... Men den vinklingen ser man sjeldent, i forhold til alle de gangene man ser uttrykket "legger seg etter gifte menn". Som LaBanga sier, man trenger ikke legge seg etter, man får de nærmest kastet etter seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: VG-saken og sånnDet er mange ting som gjør dette interessant langt utover sladderverdien.
![]() |
|
|