|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Vårt nye familiemedlem er en voksen dame på 7 år som er vant til å bo på kennel. Nå blir vi kjent med henne gjennom rutiner fra oppdretter som vi adopterer og justerer.
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Skavise; |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?I hverdagen må vi hale hundene opp og ut. De står opp, blir sluppet ut for å tisse i hagen, får frokost og får være i hagen litt til før vi drar på jobb. Den som kommer først hjem, slipper dem ut igjen - og så får de enten tur da,, eller etter middagen som de spiser rundt 1800. Vi er ute i alt fra 30 til 90 minutter. Nå sitter jeg i sofaen med en sovende hund ved siden av meg - på kveldstid liker de å sløve rundt sammen med oss etter turen sin. Noen ganger trener vi litt på små kunster og så grer jeg dem hver 2 - 3 dag - stort sett også på kveldstid. VI tar en kjapp tissetur i hagen før sengetid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?De dagene hun er med på jobb blir det løpetur til jobb 45-60 minutter. Det hender vi går også, da legger vi ikke inn omveier men går direkte ca 20 minutter. Hjem igjen løper vi aldri, enten går vi eller tar buss hvis været er dårlig. På jobb ligger hun og sover. Tar gjerne en tur i kveldinga også, ofte til vannet om sommeren for å bade. Ellers på turstier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Ganske likt som hos dere bare med forskjellen at det bare er en gang tissing på morgenen (i hagen eller ute ved veien) før jeg går og den lenger turen blir etter vår middag. Tissing i hagen på kvelden. Han sover gjerne lenge og kan godt vente lenge med tur på lørdag og søndag formiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?
VI begynte med to ganger tissing på morgenen da vi fikk nr to - hun er litt dårlig til å holde seg og må ut med en gang - selv nå når hun snart et to år gammel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Her har vi ei som kan ligge til både 11 og 12 på formiddagen, men hun slippes uansett ut en tur når vi står opp. Varierende når på morgenen det skjer. Måltid ca kl 12. Rolige timer frem til vår middag. Noen turer ut for å tisse, og er hun lysten på det så er hun ute på verandaen og leker med ballen/rulle i snøen.
![]() |
#8 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?I ukedagene:
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Morgen kl 7 ca. Da slippes de ut for tissing. Er det kaldt kommer de inn etter få minutter. Er det varmt er de gjerne ute til rundt kl 11.
![]() |
![]() |
#10 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Slippes ut for tissing (vi har gjerdet inn tomten) før vi går om morgenen. Ligger og sover hele dagen. Tur på 10 til 15 min når ungene kommer hjem fra skolen. Mat når vi spiser middag. Litt herjing med seksåringen. Tur mellom 18 og 21 en gang. 20 til 45 minutter. Sover bedagelig hele kvelden. Og natten. Han er en 2 år gammel mellompuddel.
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 23-01-19 kl 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Hverdager:
![]() |
#12 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Skavvise.
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?I hverdagene: brødskive og tissing i hage av mannen min ca 6-tiden, morgentur med meg ca kl 7 i 10-20 minutter. Alene og sover nok mesteparten til ungene er hjemme fra skolen i 14-15 tiden, kort tur med en av dem og ute i hagen når hun vil. Middag med oss i 17- tiden. Som regel tur med meg ca 30-45 min i 18-19 ish tiden nå på vintertid. Så bli med mannen på sønnens trening for intense løpeøkter etter ball. På sommertid drar vi som regel på turer til vann ettermiddag/kveld der mye svømming og løping inngår. Er det veldig varmt blir det mindre vanlige turer i skogen. Kort tissetur før vi legger oss, utpå veien.
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Vår seniorhund på 12 har nå en litt roligere hverdag enn før. I uker mannen er på vakt er det tur i 15 min om morgenen, mat og så legger han seg igjen nå som han er senior. Alene på dagen. Blir sluppet ut i hagen eller kort tur om ettermiddagen, spiser rester fra dagens matpakker |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Her er det også en svært bedagelig senior i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Vår hundedag er veldig lik deres.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 23-01-19 kl 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Hun våkner når vi våkner, ellevill av glede av selskap igjen.
![]() |
#18 |
villende
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Min voffs er 7,5 år, glemte å skrive det.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 23-01-19 kl 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?Vi har fortsatt valp, 8 måneder gammel pumi. Han har blitt bortskjemt etter alle kunstens regler fordi jeg har vært sykemeldt i åtte uker nå. Med kroppen på høygir og vansker med å slappe av, har det blitt mer tur enn normalt, for å si det sånn.
![]() |
|
|