Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger hotellanbefaling i Amsterdam, gjerne litt luksus

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 18:44   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Trenger hotellanbefaling i Amsterdam, gjerne litt luksus

Vi skal reise på en etterlengtet weekendtur alene og har valgt oss Amsterdam. Er ikke kjent der og trenger derfor tips på hotell som ligger sentralt, gjerne midt i sentrum. Jeg vil ha litt luksus, men det må være koselig. Kan ikke fordra business hoteller. Anyone?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:55   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hotellanbefaling i Amsterdam, gjerne litt luksus.

Jeg siterer min svoger, Amsterdamekspert, da han svarte på et tilsvarende spørsmål fra meg:

Sitat:

Tja, litt avhengig av hvor du vil bo, Amercian ligger bra og er hyggelig, mange liker Raddisson SAS, Okura er veldig bra, men ligger ikke i sentrum, Holiday Inn er også ok. Best i A'dam er nok fremdeles Amstel. Så finnes Krasnapolsky som ligger bra og er ok.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:58   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar, Kif. Skal søke opp disse hotellene.

Gammel 24-07-07, 19:56   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Har bodd paa de fleste businesshoteller og av dette kan jeg anbefale SAS Radisson. Det er jo egentlig business, men er likevel bra, synes jeg, med sjarme. Ligger midt i Red Light district med gangavstand til det meste.

Har sett rommene til Pulitzer som er et kjent luksushotell og var skikkelig skuffet.

Vrir hodet mitt i alle retninger for aa huske navnet paa et lite, kjempeeksklusivt hotell som vi bodde paa to netter en gang. Fantastisk designhotell med "tilhörende prislapp", men jeg trenger mer tenketid för jeg husker navnet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 20:05   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg faatt tenkt meg om (les: Spurt mannen min). Drömmehotellet heter Blakes, designet av Anouska Hempel. Anbefales!

Gammel 24-07-07, 20:10   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Da ser jeg at hotell Blakes har skiftet navn. Du finner det her: http://www.slh.com/netherlands/amste...el_amsbla.html Heter altsaa The Dylan naa. Hvis du skulle bestille, husk aa spesifisere hva slags rom du önsker. De er veldig ulike mht. design.

Gammel 24-07-07, 21:34   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Da ser jeg at hotell Blakes har skiftet navn. Du finner det her: http://www.slh.com/netherlands/amste...el_amsbla.html Heter altsaa The Dylan naa. Hvis du skulle bestille, husk aa spesifisere hva slags rom du önsker. De er veldig ulike mht. design.

Dette hotellet var virkelig griselekkert!! Grisedyrt også.

Gammel 24-07-07, 21:36   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Takk skal du ha, Liefje. Det var et staselig hotell, men det blir nok litt i dyreste laget. Så fremt vi ikke skal jafse litt av boligkreditten da.

Gammel 24-07-07, 21:48   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Sv: Trenger hotellanbefaling i Amsterdam, gjerne litt luksus

Ja, det er dyrt. Vi er skikkelige hotellfreaker og tok heller to netter her enn en ukes ferie et annet sted, men hver sin smak, saaklart.

Gammel 24-07-07, 21:55   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Sv: Trenger hotellanbefaling i Amsterdam, gjerne litt luksus

Enig med deg, jeg elsker ekslusive hoteller, men noen av dem blir for business. Dylan var perfekt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.