|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Vannkoker med temperaturinnstilling?Ja, har du en å anbefale?
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Jeg er veldig fornøyd med min Riviera & Bar Tessa BBT 550, kjøpt på Palais des thés i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Jeg har en fra Kitchen Aid. Veldig lik den over, bare rød. Etter en skummel opplevelse med vår forrige vannkoker i plast ville jeg ha metall.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Vi har hatt denne i noen år nå og er fornøyd med den https://www.skousen.no/kjokkenutstyr...BoCoTsQAvD_BwE |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Ja, jeg har denne fra Electrolux. Det stod mellom den og den fra Bosch nedenfor. Men siden den første hadde flere temperaturinnstillinger og var på 1,7l (mot den andre 1,5l) så ble det den fra Electrolux. Veldig deilig å kunne få korrekt temperatur på tevannet
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Takk for tips! Jeg har kikket litt på den til Electrolux, allerede, men skal sjekke ut de andre og.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 15-02-19 kl 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Vi har den fra Bosch som det er bilde av over. Er veldig fornøyd. Den piper et pip når den er ferdig, men det er eneste tingen som piper på kjøkkenet så jeg bryr meg ikke. Jeg liker å vite at det er ferdig ...
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Jeg sjekket nettopp mailen min og ser at min fra Bosch ble kjøpt i 2011. Så den har holdt seg godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Vår er også fra omtrentlig da. Det var riktignok feil på den første, men fikk ny som har vært i bruk flere ganger i uken siden.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?https://www.kitchenone.no/produkt/ki...BoCnv4QAvD_BwE |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vannkoker med temperaturinnstilling?Jeg endte opp med å kjøpe den fra Electrolux. Men den må jeg bytte for det ligger en bit plast eller noe og slenger inni displayet.
![]() |
|
|