|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Se, han danserMen Giske, altså. Stappteit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se, han danser.Selvinnsikt på høyt nivå... Tragisk.
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Se, han danser.Hæ?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Se, han danser.Denne oppsummerer greit hva jeg tenker: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...df-86-dd7bc54a
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Se, han danserOg eg lo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Se, han danser.
Setningen til Astrid om at ' man tar det attføringskurset i klosterliv' oppsummerer det jeg tenker. Hva med å holde seg hjemme eller allefall ikke danse med damer under femti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Se, han danserIallfall ikke denne uken, vixen. Og for fremtiden kan han jo vurdere noen på sin egen alder. Han har jo ikke akkurat utseende med seg heller, så det er ikke derfor de unge kretser rundt ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Se, han danserVi trenger ikke å bli usaklige og referere til utseendet, vel?
![]() |
#9 |
![]() Sv: Se, han danserSant nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En, av to-tre
![]() Sv: Se, han danserDette sier den unge damen til nrk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Se, han danserFortjener og fortjener. Jeg synes oppmerksomheten rundt saken er riktig. For selv om han ikke har gjort noe graverende galt i dette tilfellet, så tyder det heller ikke på at han lært særlig mye av siste årets prosesser. Han utviser særdeles dårlig dømmekraft, og det må jo være tankevekkende for de som nå har tatt il orde for at han har en plass ved bordet igjen.
![]() |
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Se, han danser
Han fortjener kjør, selv om denne siste saken muligens ble opphauset. I andre saker fortjener han definitivt både pes og kjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En, av to-tre
![]() Sv: Se, han danserJoda, men at noen er ute etter å ta han nå, det er vel ganske åpenbart. Akkurat dette oppslaget ser ut til å være svært urimelig. Mannen er jo et menneske, med familie - to barn f.eks. Jeg er veldig for at media skal passe på, men her har VG gått av skaftet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Se, han danserHans tilsvar publiserte han på FB for en time siden og det finnes ikke noe i det innlegget som tilsier at han forstår hvorfor dette er problematisk, etter mitt skjønn.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
Der har du jo et annet poeng: Han er en mann med kone og barn, at han i en alder av 52 ikke klarer å vøre ute en kveld uten å bli avbildet i en situasjon der han har hendene på en yngre kvinne, det er dårlig dømmekraft. Om han hadde vært ute etter å bygge tillit, så hadde han holdt seg langt unna både alkohol og andre kvinner, for hendene hans har jo tydeligvis lett for å havne på dem. Det holder ikke at dette var «uskyldig», de fleste menn jeg kjenner klarer å la være, rett og slett.
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Det er jo litt av greia, han skjønner ikke problemstillingen.
![]() |
![]() |
#17 |
Drømmer
|
![]() Sv: Se, han danserNå sier de han danset med, at dette var ok så da synes jeg dette blir litt storm i et vannglass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Drømmer
|
Enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Se, han danserUansett hvordan situasjonen ble oppfattet av den andre personen så er han blitt filmet mens han gnir seg godt inntil en annen dame (mens han ser en smule påseilet ut), og det burde han vite bedre enn å gjøre gitt situasjonen han har vært i og for så vidt fortsatt står i.
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
Han burde visst, og tatt høyde for, at det aldri kan bli noe annet enn storm av en sånn situasjon. Med hans forhistorie så har han ikke goodwill på dette området.
![]() |
![]() |
|
|