|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan krem fryses?Pisket litt vel mye krem til fastelavnsboller - er det mulig å fryse resten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Kan krem fryses?Absolutt, fullt mulig, men ikke gidd å spise den når den tiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan krem fryses?Det er mulig, men den blir noe kornete og smaker gammelt. Hilsen også traumatisert.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Kan krem fryses?Enig med de andre angående å spise det som krem, men du kan jo bruke kremen (nå eller opptint) som fløte i saus eller som tilskudd i grøt eller bakst. Da har ikke konsistensen så mye å si, og du slipper å kaste mat.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan krem fryses?
Jeg vet ikke hvordan det er med HI, men jeg har såpass med sukker i kremen jeg bruker i fastelavnsbollene, at jeg ikke ville brukt den i saus. Men i bakst blir det noe annet da.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kan krem fryses?Du kan sikkert ha den i vaffelrøre eller noe sånt, men jeg er enig med røkla i at den ikke bør serveres for seg selv som krem.
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan krem fryses?Hehe... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|