|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() God dagkrem med solfaktor?Jeg har tidligere brukt Dermalogiacas dagkrem med solfaktor, og har vært veldig fornøyd med denne, men den er uhorvelig dyr. Så jeg har gått over til en billigere dagkrem, men denne har ikke solfaktor!
Sist redigert av Tallulah : 12-03-19 kl 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg bruker apoteket sin, husker ikke merke, Cosmica tror jeg? Den er gul. Usikker på om den oppfyller dine krav.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Min erfaring er at om man skal litt opp i solfaktor blir de fort veldig fete og glinsende. Den jeg har nå er god, men er bare faktor 15 og skamdyr. Nå når våren kommer vil jeg over til noe mer høyere faktor. Henger meg derfor på her i håp om at noen har gode anbefalinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg bruker solkrem i itillegg til dagkrem, kjøpes på aptotek og koster rundt 200 kr og er jevnt og trutt på tilbud, det er Clinderm, den er lett å smøre ut og er ikke fettete eller glinsende. Jeg er så fornøyd med Cliniderm at vi bruker de solkremene hele familien om sommeren.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Det er en solkrem, ikke en dagkrem.
Denne?
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Jeg er også veldig fornøyd med Cliniderm som solkrem (dog minst med ansiktssolkremen), men det er dagkrem jeg skal ha nå, ikke solkrem.
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Eg brukar Vichy sin Slow Age med faktor 25. Den er ofte på tilbud på apotek.
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 12-03-19 kl 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
rakkarpus
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Den ja, mulig, har tørr hud så vanskelig å si.
![]() |
#11 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg blander en dæsj Dermalogica Solar Defence Booster i den vanlige dagkremen min, og synes det funker bra. Det gir ikke rock solid kontroll på spf-en, da, men jeg har veldig lys hud og det har gitt tilstrekkelig beskyttelse for meg.
![]() |
#12 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?https://www.kicks.no/origins/hudplei...ed-moisturizer
![]() |
#14 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg har ikke tenkt på lukten, så det er en lukt jeg kkke plages med. Den har ikke farge i seg selv, men tar hudens farge. Den finnes i solfaktor 15 også.
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Det finnes fettfri solkrem til ansiktet. Jeg må bruke det i «syden» ellers får jeg utslett. Husker ikke merket, men spør etter det på apoteket.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg synes Cliniderm sin Light&Matifying solkrem til ansiktet er kjempegod. Den er ikke fettete.
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg bruker Ole Henriksen sin med solfaktor 15. Det er nok kanskje for lite egentlig men er iallefall litt. Veldig god lett krem til en pris jeg kan forsvare. Ofte på tilbud på nettbutikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg orker ikke ansiktskrem som er klissete, fet eller lukter og har ikke funnet noen dagkrem med SF som jeg klarer å bruke i lengden.
![]() |
#19 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?Jeg liker Elisabeth Arden sin dagkrem med solfaktor 30. Veldig lett, trekker fint inn i huden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: God dagkrem med solfaktor?https://www.blivakker.no/product/301...SABEgJCW_D_BwE
![]() |
|
|