|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg føner og retter håret for at det skal se presentabelt ut. Men det er så slitsomt å alltid måtte gjøre det, og ikke er det bra for håret heller. Jeg har lyst til å omfavne det håpløst brusete håret mitt og finne produkter som gjør at jeg kan la det lufttørke uten at jeg ser ut som en gal professor.
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg kommer stadig tilbake til Biosilk, kan bruke det på yngstebarnet også, uten at det tynger det tynne blonde håret hennes. Det stinker en smule ved påføring.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasTakk, Lavender! Jeg tar gjerne i mot flere erfaringer. Det er kanskje en stylingkrem jeg er på utkikk etter. Olje blir lett fett, mousse gjør håret stivt - jeg ønsker et produkt som samler håret og gjør det blankt og mykt og får det til å se ut som «ordentlig» hår.
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg tror du må finne den rette oljen. Og bruke hårkur og balsam?
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg vil tippe at Sebastian Whipped Creme kan funke. Den er egentlig et skum, men mer kremete og gir ikke noe særlig hold, men mest fuktighet og den demper definitivt frizz. Jeg tipper den er veldig fin til krøllete hårtyper.
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg liker krøllekremen til Maroccain: https://cancam.no/moroccanoil-curl-d...hoCA6oQAvD_BwE
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasHar ikke krøller men tørt pga ofte farging, særlig tørt i luggen.
![]() |
#8 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg har kjøpt hair jazz, og synes det funker greit, håret blir mindre frusete og mer som ordentlig hår. Har også en spray fra Kicks som jeg synes er bra til hverdags. Skal finne link.
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg synes Kerastase Masquintense for fint hår er veldig god. Det er en hårkur som man bruker mellom shampoo og balsam en gang iblant. Skulle bare ønske den fantes uten parfyme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg bruker Redken sin blå serie, den heter Extreme. Og pumpeflasken jeg bruker for å få ned bruset heter Anti-snap.
![]() |
#12 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasDenne er jeg fornøyd med https://m.no.lookfantastic.com/kms-t...SABEgJhevD_BwE
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasEg sverger til denne: https://www.vita.no/frizz-ease-finishing-cream
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJa, den fra vita har jeg også prøvd, den var god! Og fin pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg må bare ile inn og si at jeg morer meg så inderlig over denne deilige trådtittelen.
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg sverger til denne serien. Den er fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
By the Sea
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasJeg bruker ikke annet enn ordentlige hårprodukter. Og jeg har en super frisør som anbefaler produkter. Men hittil har jeg aldri prøvd et produkt som gjør at jeg kan lufttørke håret og se fin ut. Håret mitt er ordentlig håpløst, så jeg har egentlig gitt opp lufttørkeprosjektet, men av og til må jeg bare sjekke om det har kommet noe nytt vidunderprodukt på markedet som kan transformere mine håpløst brusete krøller til ordentlig hår.
![]() |
#19 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananasSkulle nesten hatt et bilde av det håret for å uttale meg.
![]() |
#20 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas
Jeg har prøvd utallige produkter for dette problemet. Trodde aldri jeg skulle finne noen som fungerte, helt til jeg kjøpte denne. Tusen takk for tipset! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|