|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp, vi skal pusse opp badet!OK, det er kanskje ikke verdt utropstegnet, men jeg er overveldet allikevel.
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Jeg elsker mitt gulvbelegg på badet jeg fikk pusset opp for to år siden
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Hvis du vil ha lys med dimmer etc så bør dere kjøpe pærer og dingser fra ikea og bruke trådfri-systemet.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Vi har fliser på det ene badet og gulvbelegg fra Tarkett på det andre og det er ingen tvil i verden om at jeg liker gulvbelegget best på alle måter. Hvem kom egentlig på den utrolig dumme ideen med fliser på gulv? Det er hardt, kaldt, vanskelig å holde rent og det er få ting som ser styggere ut en flisegulv med skitne fuger uansett hvor godt man liker flisene. Et godt gulvbelegg er en drøm å vaske, det er slitesterkt og det er godt å gå på selv om man ikke har gulvvarmen på fullt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Vi har også belegg, Istanbul, og kommer til å velge det på neste bad ut også.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Vi har også belegg på et bad og fliser på det andre, og jeg foretrekker belegget. Mykere å stå på, og mye lettere å vaske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Jeg er også glad for valget vårt med plater på veggene og belegg på golvet, det er en drøm å holde reint og når vi pusser opp badet i kjelleren om et par år skal vi gå for samme løsning - jeg har skurt min siste fuge! Og så blir det kjapp og rimelig oppussing også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Vi skal også pusse opp badet vårt etterhvert, og tenker det samme som deg.
![]() |
#9 |
Pandemonium
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Vi skal jo samtidig lage et toalettrom (uten dusj) i 2. etasje, og der blir det nok belegg på gulvet, men nede insisterer mannen på fliser, så da får det bli det. Jeg tror vi er enige om fargeskalaer, men det er en jungel der ute når det gjelder innredninger i ulike kategorier og merker. Jeg liker innredningene fra Dansani veldig godt, men jeg blir lettere kvalm av prisen, så vi er fortsatt i tenkeboksen, spesielt mtp. at vi skal ha to høyskap i tillegg.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Syns ikke prisene er så ille på Dansani. Men de er litt for lik Ikea til at jeg hadde giddet å betale mellomlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Jeg tenker megaflis, men er litt usikker. Egentlig har jeg lyst på større innredning, men det er vel ikke å få tak i her.
![]() |
#13 |
Pandemonium
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Jeg TROR vi har bestemt oss, for begge to ble veldig begeistret for Dansani Zaro da vi så det i butikk i dag, i svart "gummi" (egentlig mer silkematt enn egentlig gummiert). Vi tror foreløpig det blir 120 cm servantskap med singelvask, høyskap og et speil med integrert belysning. Og etterpå fikk vi vite at de har 25% på denne innredningen de kommende ukene, så da slår vi nok til da.
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hjelp, vi skal pusse opp badet!Vi skal pusse opp 2 bad og 1 vaskerom (kjøpt et gammelt hus som skal totalrenoveres).
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-03-19 kl 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|