|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Blogging i Norge virker å mest handle om mote, sminke, interiør, mat, hage og familie. Hvertfall de bloggene som har mye besøk og de bloggerne som tjener penger på bloggingen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Ingen har giddet å lage «Politikerfrue»-bloggen fordi fruetittelen er urteit. Get a life, og ikke definer deg som noens kone. (Ikke til deg altså, men sånn generelt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Enig med 007 i første del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
fri
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Den måtte vært morsom og skarpsindig og ok å lese også om jeg var uenig. Det er veldig få politikere som klarer det.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Nei, det tror jeg ikke. Men jeg leser ingen andre blogger heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Haha, jeg kom plutselig på at jeg har registrert en frue-blogg for mange år siden. Aldri brukt da.
![]() |
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Det finnes politikerblogger. Jeg vet i alle fall om en, datter til mann til ei venninne av meg.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Klarer meg lenge med podcasts. Leser ikke blogger.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Leser ingen blogger. Så nei. Det hadde jeg ikke giddet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Jeg klarer ikke å følge blogger, uansett hvor interessert jeg er. Blir for tungvint.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Jeg leser ikke blogger av noe slag, så en politikerblogg ville nok heller ikke fattet min interesse er jeg redd.
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Nei, leser ikke blogger fast.
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Jeg følger et par politikere på insta, det får holde. En blogg hadde jeg aldri i livet giddet å lese, selv ikke for en politiker jeg liker og er enig med det meste.
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
Dette.
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Ikke bruk tid på det. Bruk heller tid på Insta. Insta kan gjøres morsomt og skarpsindig. Og for Guds skyld: Vær der hvor reiseregningene sier du er!
![]() |
#19 |
Tøff
|
![]() |
#20 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?Jeg leste Heidi Nordby Lunde (Vampus) og Fredrik Mellem sine blogger jevnlig før, og andre politiske blogger og hadde sikkert fortsatt med det, dersom hodet var anderledes. Jeg drev også å diskuterte i kommentarfeltet. Mellem driver vel ikke slik lenger, og Lunde blogger sjeldent. Men nå fikk jeg jaggu meg lyst til å ta opp lesehobbyen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|