|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Påskemeny og "må-ha" i godisskapetVi skal feire hjemmepåske for 1. gang på 20 år, så nå ser jeg på hva jeg skal fylle skapene med. Hva vi skal ha på menyen de ulike påskedagene.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 10-04-19 kl 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetJeg synes lammelår hører påsken til. Og gjerne også fenalår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetLam, kalkun og andebryst blir det i år tror jeg.
![]() |
#4 |
Bare sær
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetAnthon Berg mandelegg. Appelsiner.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetAnthon Berg mandelegg hører med. Lammestek må vi ha en dag og egg til frokost.
![]() |
#6 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetLammelår, helst på grillen
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetEr ikke så glad i lam så lurer på å prøve helstekt kylling og rotgrønnsaker. Ser det selges svært rimelig på Rema.
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetTil lammelår: Vi serverer rosenkål på denne måten: https://www.nrk.no/mat/rosenkal-med-...lok-1.12104262 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetVi har egentlig ikke noe påskemeny. Jeg blir litt dårlig av lammekjøtt (fettet, tror jeg), så jeg har sluttet å lage lammelår. Og gutta mine er veldig lite glad i appelsinbaserte desserter. Jeg ELSKER appelsin og sjokolade, de er mer "meh" til det.
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetHar ingen tradisjoner ... Men nå skal jeg være alene hjemme og skrive bachelor så jef bør uansett ikke ha for mye snop og snacks liggende for d blir det bare kjedespising.
![]() |
#13 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetVi har også hjemmepåske og jeg gleder meg vilt!!
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetJeg har også hjemmepåske, men planlegger ikke noe utover lammestek på langfredag. Snop i egget til barnet på påskeaften, ellers kanskje litt ekstra sjokolade til helligdagene. :kjedelig:
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetVi spiser nesten ikke godis, så det eneste ekstra i påsken er litt til påskeegget til ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetVi er nok på tur, dagstur, ved sjøen og griller sikkert pølser. Har med sjokolade på tur, men det er nok mest barna som spiser godteri.
![]() |
#17 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetJeg er skikkelig gjerrig, så min tradisjon er å kjøpe både påskegodteri og lammelår til halv pris etter påske.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetMedgjerrig- men nå koster lammelåret 58 kr kiloen på Kiwi og Rema, så jeg tviler kanskje på om det blir noe særlig billigere etter påske. Bare et tips
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetKlart Dragen må ha Drageegg.
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapetJeg må ha sjokoladeegg fra Anton Berg.
![]() |
|
|