|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Snuppa blir straks 13, også var det jammen billetter igjen til konserten. Ingen gode sitteplasser igjen selvfølgelig: kun felt I, K og J. Hun er straks like høy som meg, altså ca 160 cm. Skal vi gå for ståplasser eller ser vi helt greit på sitteplassene sånn ca midt på de nevnte feltene? Regner med det er med noen store skjermer i sceneoppsettet. Er I, K eller J best?
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Helt klart sitteplass. Hun har helt sikkert storskjermer slik at avstand ikke har så mye å si eller hva tenker du, Maverick? (Hun titter nok innom tråden her
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Vi har sittet på midtfeltet på Telenor Arena under Ariana Grande også, og hun var bare en liten prikk langt der fremme. Hun er virkelig ikke den største dama. Vi kunne jo se alt på skjerm, men mistet noe av konsertopplevelsen, syntes jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Jeg tenker at ståplass vs sitteplass kommer mest an på jentungen, og hvor gira hun er på å hoppe og danse under show, og om det er viktig å komme langt frem, om hun blir stressa av folkemasser, og så videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Jeg har hatt ståplass flere ganger i Telenor Arena. det er ikke så stappings på gulvet at man må stå oppi ryggen til andre - det er alltid plasss til å trekke ut til siden eller bakover. Alle sitteplassene er jo et godt stykke unna artisten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Tusen takk for innspill! Valgte sitteplasser. Det er et stykke unna, men det er første møtet med en konsert så det er kanskje lurt. Aner ikke. Blir sikkert en opplevelse likevel. Er det lov å ha med kikkert?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ariana Grande - sitte- eller ståplass?Lurt, synes jeg, at du gikk for sitteplasser. Eldste fikk billetter til Twenty One Pilots i 14-årsgave i vinter. Første konsert for henne. Hun er over 170. Vi hadde også sitteplasser. Så helt greit og følte ikke vi savnet å se dem nærmere.
![]() |
|
|