|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Frokostmøte 25/4 om NASAs planer for månelanding og muligheter for Norge!Hvis noen har lyst til å komme og spise frokost og få høre om NASAs framtidsplaner for månen og Mars og hvordan Norge kan bli med - er det bare å komme å høre på i morgen tidlig Sist redigert av m^2 : 24-04-19 kl 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frokostmøte 25/4 om NASAs planer for månelanding og muligheter for Norge!Hadde vært kult, om jeg ikke måtte på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Frokostmøte 25/4 om NASAs planer for månelanding og muligheter for Norge!Det frister å ta ungen fri fra skolen på mandag og dra til Trondheim.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Frokostmøte 25/4 om NASAs planer for månelanding og muligheter for Norge!
Det må jo nesten komme dundrende inn igjen nå, som "hele verden" skal til månen og mars og i det hele tatt de neste 10-15 årene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Frokostmøte 25/4 om NASAs planer for månelanding og muligheter for Norge!
Nei, det er den nye planen som kommer som har tatt ut alt på ungdomstrinnet. Den som er nå har både om universet og utforsking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2008
Det skjønner jeg godt han er! Har sett flere oppskytinger, det er noe helt spesielt.
![]() |
#10 |
|
Ja, jeg vet - men tenkte på "nå" som i at de blir nødt til å endre det igjen, tenker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|