|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Mitt lille land - Trond og HaddyTV2 har sendt en dokumentar med blikket fra motsatt side av konflikten som behørig har blitt omtalt i halvannet år. Både Trond Giske og Haddy Njie snakker fritt om hvordan metoo-anklagene har påvirket dem.
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyJeg kjenner jeg er utrolig skuffet over at tv2 gjør dette, og lar TG få lov til å ta drepen på HT på den måten. Jeg orker ikke se den, får helt neller av hele fyrens mangel på å ta inn over seg at han har gjort noen enormt store feil her.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyJeg har ikke sett programmet, men forvillet meg inn i kommentarfeltet.
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og Haddy
Samme her.
Mannen min så på så jeg kikket opp noen øyeblikk og jeg kan liksom ikke se det samme som kommentarfeltet skriver.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyJeg gikk også noen runder før jeg så den, nettopp fordi teasere var så veldig på å fremstille TG som offer. Kom til at jeg ikke kan kritisere noe jeg ikke har sett, men det er jo en rekke problematiske ting ved dette. Det jeg sitter igjen med er vel følelsen av at han har fått muligheten til en forsvarstale pakket inn i dokumentarisk form, det var svært få kritiske spørsmål.
![]() |
#6 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så den og tenker litt det samme som deg. Jeg synes egentlig at det er helt greit de får lov å fortelle sin side av historien, men jeg synes journalisten burde stilt langt mer kritiske spørsmål.
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyTror ikke jeg orker noe stakkars Trond Giske-dokumentar, så jeg bør nok ikke se den. Husker hvordan en annen AP-politiker og kona fikk herje fritt i pressen i en (mye verre) sak for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tøff
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyJeg blir ikke enig med meg selv hva jeg tenker i denne saken, annet enn at det kan være et tegn på at ledelsen i AP er for fjern for folk. Det kan tyde på at folk (tm) finner stor glede i å skyte i senk Støre og Tajik fordi de sitter litt høyt i salen?
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyAsså, Giske har vært beryktet i hviskenettverket blant kvinner siden tidlig 90-tall i Trondheim og han er en ekte supergris som i alle år har tråkket over grensene til de som har vært i lavere maktposisjon.
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyDet er forunderlig med aktiv støtte fra kona. Om hun kjøper teorier om maktkamp, så er nå det én ting, men han har uansett begått seksuelle overtramp mot langt yngre kvinner i løpet av ekteskapet deres.
![]() |
#12 |
Tøff
|
Ja, jeg er på ingen måte usikker på hva jeg synes om Giske
![]() |
#13 |
villende
|
Dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyHan fpr så mye støtte fordi det fortsatt er en stor grad av kvinnefiendtlighet i verden. Så det handler både om at folk ikke tror at det har vært så ille, det han har holdt påmed, og det at det sitter en kvinne i ledelsen. At hun har minoritetsbakgrunn hjelper nok ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 27-04-19 kl 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
rakkarpus
|
De er ikke gift ennå. Hvilket varsel tenker du på?
![]() |
#18 |
By the Sea
|
Varsel?
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Mitt lille land - Trond og HaddyDet er ikke bare i Trøndelag han har bært beryktet, vi har da «alltid» hørt om at det er greit å holde seg unna. Veldig trist at en oppførsel som dette blir avfeid med maktkamp.
![]() |
|
|