Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Våtservietter i reiseforpakning

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 21:00   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Våtservietter i reiseforpakning

Hvor får jeg egentlig kjøpt det?

Jeg synes det store forpakningene med våtservietter opptar for stor plass og er for tunge å ha i stellevesken. Dessuten har jeg en slik kjekk plastboks hvor de små forpakningene passer akkurat.

Menybutikken her har det ikke, jeg så det ikke da jeg en dag tilfeldigvis befant meg på en SPAR-butikk og på Coop har jeg heller ikke funnet det.

Noen som vet?

Jeg trenger ikke å bli fortalt at det er like enkelt å ha med seg fuktige kluter/papirkluter i en pose eller tilsvarene, ei heller leksjoner i at våtservietter kan innholde diverse skumle saker og at de ikke er videre miljøvennlig. Jeg trenger bare svar på hvor jeg kan kjøpe reiseforpakningene av våtservietter.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.