|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Jeg har gått litt tom for ideer, kan noen hjelpe?
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Buss til Drøbak, byrusling og lønsj på et av stedene der. De har flere restauranter også. Det er to hoteller mener jeg å huske, det ene med det jeg oppfattet som gode senger. Det andre har jeg ikke vært på. Oscarsborg slår til med konserter, andre forestillinger og omvisninger så sjekk programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Son spa kanskje? Rømskog spa og resort? Mat, (inn)sjø og turmuligheter.
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!En helg på The Thief
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Langkveld på Vianvang (stedet til Arne Brimi ved Jotunheimen) med overnatting på Brimi Sæter. Hvis du tåler litt mer enn to timers kjøring... En fantastisk opplevelse utenom det vanlige, hvis man er glad i god mat og natur.
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!
Takk for tips! Drøbak er koselig, men såpass nærme her vi bor at vi ganske ofte er der på dagsturer. Men overnatting på Oscarsborg kan forsåvidt være en mulighet. :hm:
Takk for tips, men jeg hater spa...
Det er en mulighet! Takk for tips!
Jeg liker ideen din veldig godt, men ser på Google at det er over fem timers kjøring fra her vi bor. Det blir for langt, dessverre. Men den type opplevelse tror jeg hadde vært midt i blinken.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Hva med en tretopphytte i Horten? Jeg skulle mer enn gjerne gitt det i gave til samboer, selv om det ikke er så lange turen, men det er rimelig dyrt pr. døgn, så må bli til en spesiell anledning i tilfelle. Men de ligger utrolig flott til de hyttene om en liker å være i naturen. Sitte på terrassen med litt god mat en fikser/tar med selv og se dyrelivet og vannet rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Er det et show eller en konsert du/dere kunne tenke dere da? Ta en langhelg i storbyen med show og god mat?
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
Tretopphytte har jeg tenkt på. Jeg er imidlertid usikker på hvor. Prisene er reltivt stive, ja, så må være rimelig sikker på at det er kult før jeg eventuelt bestiller.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Jeg har kjøpt Kulinarisk byvandring for 2 til mannen, heldigvis inviterte han med meg.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette var svigerforeldrene mine på nylig, og de var veldig fornøyde. De sa de hadde fått ganske mye mat, og guiden var visst veldig flink.
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Dette var jo en helt genial presang til mannen min. Takk for tips!
![]() |
![]() |
#13 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Takk for godt tips, Candy! Dette skal jeg ha i minnet til en annen gang. Det er helt sikkert noe for oss! Nå har jeg nemlig fått det for meg at jeg vil på fjellet.
![]() |
#14 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Ja, jeg hat fått det for meg at jeg vil på fjellet, altså.. Da må jeg nok utvide kravet til reisetid noe.Hvor kommer jeg hvis jeg tenker maks fire timer fra Oslo? Og hvor bør vi dra i begynnellsen av juli? Er det for eksempel steder vi bør holde oss unna på grunn av mygg og slikt?
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!To forslag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!Hva med en tur til Røros? Toget tur-retur og se på Elden? https://elden-roros.no/
![]() |
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Har bare kjørt forbi, men vet mange som har vært der. Når vi er oppover, er vi med kids hvor Tuddal HH er bortkastet |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Rastløs dagdrømmer
|
Høres lovende ut.
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg vil veldig gjerne til Røros en gang, men denne gangen blir nok reisa i lengste laget, dessverre.
![]() |
|
|