|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Ikke helt greit - SocialboardsLaget meg en konto på Socialboards for å utforske den plattformen for en kunde. Laget en testpost hvor jeg registrerte meg som en kunde og la inn navnet mitt, og gmailadressen, og da ble emneforslagene hentet fra FP.
![]() |
#4 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Ikke helt greit - SocialboardsAh, altså, du la inn ditt eget navn og epost og fikk opp Foreldreportalen-relaterte forslag. Det høres jo litt ekkelt ut. Kan det være knyttet til søkehistorikk på ip-adressen din? (Har ikke peiling egentlig, spent på å høre hva de kompetente sier om dette.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke helt greit - SocialboardsDet er vel bare autofullfør i nettleseren? Når jeg fyller ut ulike skjemaer kommer forslag opp fra tidligere utfylte skjemaer.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ikke helt greit - SocialboardsJa, jeg tenkte også først på autofyll, men så kom jeg på at jeg aner ikke hvor den skjemainformasjonen hentes fra og hvilke nettsider som kan lese det? Hvor ER denne infoen, liksom?
![]() |
#9 |
Smugleser
|
![]() Sv: Ikke helt greit - SocialboardsJeg ville gjettet på en cookie i nettleseren, ja. De kan slettes. Og skrus av. (Og mye fungerer dårlig/ikke uten cookies.)
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Ikke helt greit - Socialboards
Tror mesteparten av bruk av inkognitomodus i browsere skyldes cookiesproblemer ...
![]() |
|
|