|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem er det jeg tenker påJeg var på et seminar i regi av vinmonopolet i 2002.
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvem er det jeg tenker påFinner du henne her: https://www.athenas.no/flx/foredrags...8aApZtEALw_wcB
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvem er det jeg tenker påTror jeg har vært på foredrag med henne jeg også, omtrent på samme tiden. Et fyrverkeri av ei dame med svensk aksent som snakket om å by på seg selv. Et av få foredrag som jeg faktisk har tatt med meg noe fra. Men jeg husker heller ikke hva hun heter :hjelpsom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er det jeg tenker påTror kanskje vi mener den samme ja..jeg var så fascinert og høyt oppe etter det foredraget som var på slutten av dagen. Husker jeg vurderte å droppe det å gå på vorspiel istedenfor. Skulle så gjerne funne henne igjen......veldig usikker på det med svensken jeg,og lurer på om hun refererte til noe med moren underforedragen, var hun syk, eller hun døde......Gahhhh jeg tilter snart.
![]() |
![]() |
|
|